Banner
Mat Pilates
Mat Pilates
Bu egzersiz yöntemi sizin daha genç hissetmenizi sağlayacak, vücut duruşunuzu, zayıf kasların da çalıştırarak düzeltecektir. Ayrıca sırt ve boyun ağrılarınızdan kurtulup daha sağlıklı ve zinde bir yaşama kavuşacaksınız.
 
Pilates, Doğu ve Batı felsefelerini barındıran yoga, dans, dayanıklılık-kuvvet antrenmanlarından ve jimnastikten parçalar taşıyan bir metottur. Joseph Pilates tarafından 1920 yılında zihni ve vücudu ilişkilendirmek, çalıştırmak amacıyla geliştirilmiştir. 500’ e yakın kontrollü hareketler içeren egzersiz yöntemi; dayanıklılık, esneklik ve kas gelişimi ile vücudun hareket kabiliyetini ve vücut duruşunu geliştirmektedir.
 
Pilates’in diğer egzersizlerden farkı yöntemi ve uygulama biçimidir. Pilates, zihni vücut hareketlerine, karın-sırt bölgesini geliştirmeye, vücut koordinasyonu kazanmaya odaklamaktadır.
 
Pilates’te tüm vücut çalıştırılmaktadır. Karın-sırt (core) bölgesini çalıştıran, omurganın dayanıklılığını arttırmaya ve eklemlerin hareket kabiliyetini geliştirmeye yönelik hareket zincirlerinden oluşur.
“Bu egzersiz sistemi ile zihinsel ve fiziksel olarak yenilenmiş hissedersiniz”
 
Mat Pilates, mat üzerinde bölge bölge kasları çalıştırarak, ayakta ve yerde yapılan hareketler dizisiyle kas dokusunu güçlendirirken aynı zamanda vücut dayanıklılığını, kemik yoğunluğunu ve eklemlerin hareket kabiliyetini de artırır. Yogatime'da Mat Pilates dersleri yapıyoruz; kimi zaman bant gibi yardımcı malzemeler kullanılmakla birlikte, çoğunlukla malzemesiz, yalnızca kendi beden ağırlığınızı kullanılarak Pilates dersleri uygulanmaktadır.
 
Bedeninizde hızlı bir toparlanma, karın, kalça ve bacaklarda sıkılaşma, duruşunuzda bir güçlenme arayışındaysanız Pilates tam size göre! Daha ilk derste etkilerini hissedeceğiniz Pilates ile bir kaç ay içinde bedeninizdeki değişimi gözlemleyin
 
Pilatesin Faydaları
1. Karın ve Sırt kaslarını geliştirir.
2. Kuvvetli ve esnek kaslar oluşturur.
3. Vücut duruşunu destekler.
4. Kas kontrolünü sağlar.
5. Dolaşım sistemini etkileyerek rahatlamayı sağlar.
6. Fiziksel uygunluk düzeyini arttırır.
7. Sakatlanma riskini azaltır.
8. Konsantrasyon gücünü arttırır.
9. Atletik performansı arttırır.
10. Kendine güveni geliştir.
Damla KURTULDU
Türkiye Jimnastik Federasyonu (TCF)
PİLATES/AEROBİC Trainer/Eğitmen
 
 
 
 
:: Diğer Hizmetler + tüm hizmetleri gör
 
- Anne Bebek Yogası Nedir?
- Gençlik Yogası
- Temel Yoga (Başlangıç - Orta - İleri)
- Zayıflama İçin Power Yoga
- İleri Yaş İçin Yoga
- Hamileler İçin Yoga
- Çocuklar İçin Yoga
- Kişiye Özel Yoga
- Nefes Teknikleri
- Meditasyon
- Artistik Yoga (Vinyasa)
- Ashtanga Yoga
- Raja Yoga
- Traditional Hatha Yoga
- Integral Yoga
- Yoga Terapi